16 November 2022

වාහනේ A/C රෙපයාර් එක

 කාර් එකක් ගන්නවා වගේ නෙමෙයි ඒවෑ එන නඩත්තු වියදම් දරන්න වෙනකොට. මගේ කාර් එකේ කාලයක ඉදන් ඒසී එක වැඩ කරන්නේ නැතුව තිබ්බා. A/C එක දැම්මහම කම්ප්‍රෙශර් එකෙන් මහ කඨෝර සද්දයක් ඇහෙනවා. ඒක නිකන් හරියට වී මෝලක් ස්ටාර්ට් කලා වගේ සද්දයක් ඇහෙන්නේ.

දවසක් නිවාඩු දාලා මම ඔටෝ A/C රෙපයාර් කරන තැනකට ගියා. එහෙන් වාහනේ බෆර් එක එහෙම ගලවලා බලලා කිව්වා කම්ප්‍රෙශර් එක ගන්නම දෙයක් නෑ. ඒක රිප්ලේස් කරන්න ඕන කියලා කිව්වා. ඒ විතරක් යෑ. කම්ප්‍රෙශර් එක කැපිලා කළුපාට කුඩක් කන්ඩෙන්සර් එකටත් ගිහින්. ඒකත් සුද්ද කරන්න ඕන කිව්වා.

මට ඉවෙන් වගේ තේරුනා සෑහෙන ගානකට කෙල වෙන පොටක් ය කියලා. මොකද මේ කාලේ වාහන වල ස්පෙයාර් පාර්ට්ස් හරිම ගණන්. පොඩි සර්විස් එකක් කලත් පන්දාහකින් මෙහා ගොඩ ඒමක් නෑ.

ඒ වෙලාවේ ලොකු මුදලක් අතේ තිබුනේ නැති නිසා මම සර්විස් එක නොකරම කාර් එක අරගෙන ආවා.


                                                  ඩෑශ් බෝර්ඩ් ගලවපු වාහනේ


පස්සේ දවසක මම රත්මලානේ ස්පෙයාර් පාර්ට්ස් කඩේකින් අළුත්ම කම්ප්‍රෙශර් එකකුයි කන්ඩෙන්සර් එකකුයි ගෙනාවා. දෙකටම රුපියල් 57,000ක් ගියා. කම්‍රෙශර් එක 40,000ක් !

ඉතින් හිතාගත්තෑකිනේ ස්පෙයාර් පාර්ට්ස් ගනන් ගිය හැටි ගැන !


ඒ අයිටම් දෙකම ගෙනල්ලා මම සෙනසුරාදා දවසක උදේ වරුවේ ආයෙම වෙන ඔටෝ A/C රෙපයාර් කරන ප්ලේස් එකකට ආවා. එයාලා ඩෑශ් බෝර්ඩ් එක එහෙම පන්නලා කූලර් එක ක්ලීන් කලා. අර කම්ප්‍රෙශර් එක කැපිලා ආපු කළු පාට කුඩු කූලර් එකටත් ඇවිල්ලා. ඒකත් කෙමිකල් දාලා තුන් හතර වතාවක්ම ක්ලීන් කලා. 

ඊට පස්සේ ඇතුලේ වෑල් එකකුත් ගිහින් ඒකත් අළුතින්ම දැම්මා. ඒකට විතරක්ම මට 5800ක් ගියා.

ඔය සෙට් එක දාලා ගෑස් ගහලා A/C එක ෆුල් රෙපයාර් එකක් කරලා එනකොට මට වියදම 33,300ක් උනා.

අම්මෝ ! පිස්සු හැදුනා !

ඔය සේරම කරලා ඉවර වෙනකොට හවස 6 විතර වගේ උනේ. මම උදේ නමයට විතර තමයි රෙපයාර් කරන ප්ලේස් එකට ගියේ. දවසම ඉවරයි රෙපයාර් එකටම... !

වාහන පදින අය ඉන්නවා නම් පොඩ්ඩක් වාහනේ ගැන කල්පනාවෙන්ම ඉන්න. පොඩි හරි අමුත්තක් තියෙනවා නම් ඉක්මනින්ම රෙපයාර් කරගන්න. නැත්නම් අන්තිමට ලොකු පිරිවැයක් දරන්න වෙයි. (මේ මට උනා වගේ...)

එහෙනං අදට ගිහින් එන්නම්.

No comments:

කමෙන්ට් එකක් දාලම යමු ද ?

ඔබේ කමෙන්ට්ස් සිංහලෙන්, English වලින් හෝ සිංglish වලින් ලියන්න.