21 October 2010

ගොනුන් ගිය තොට ගොංගියතොට වී ද ???

අද ටිකක් කාර්ය බහුල දවසක්. වැඩ ගොඩක් තිබ්බා කරන්න. ඒ අස්සෙන් තමයි බ්ලොග් එකක් හරි දාන්න කියලා මේ පැත්තට ආවේ. අද ලියන්න කියලා දෙයකුත් නැහැ. අද පින්තූර කෑලී ගොඩක් හැදුවා මගේ බ්ලොග් එකට දාන්න කියලා.

සුපුරුදු පරිදි පිටකොටුවේ ඉදලා එන ගමන් යාලුවෙක් මුන ගැහුනා. මිනිහා අපේ ගමට එහා ගමේ. ඒ ගමේ නම ගොංගියතොට. ටිකක් විතර අමුතුයි නේ ?? මේකේ නම හදිච්ච හැටි අපේ ගමේ කට්ටිය කියන්නේ ඉස්සර එඩේරුන් ,ගොනුන් තණකොළ කවන්න එක්ක එන්නේ ඔය ගොංගියතොට එක්ක එන්නේ ඔය ගොංගියතොට කියන ගමට ලු.



කතාවෙත් චුට්ටක් ඇත්තක් තියෙන්න පුලුවන්. මොකො මං එහෙම කියන්නේ අපේ මොකො මං එහෙම කියන්නේ අපේ ගමේ නම එඩේරමුල්ල. එඩේරු කියන්නේ හරක් බලා ගන්න කට්ටියට නේ. ඉතින් මේ හරක් බලා ගන්න කට්ටිය, හරක් දක්කගෙන එහා ගමට එහෙමත් නැත්නම් ගොංගියතොටට ගියා වෙන්නත් පුලුවන්.

තව කතාවක් තියෙනවා. ගොංගියතොට කියන ගම හරහා තමයි එඩේරමුල්ල ස්ටේශන් එක (දුම්රිය ස්ථානය ) තියෙන්නේ. ඉස්සර දුම් රියෙන් නේ ඔය හරක් එලුවො වගේ සත්තු ඈත පලාත් වල ප්‍රවාහනය කරලා තියෙන්නේ. එහෙම සත්තු ගෙනියන කෝච්චියක් අසල තිබ්බ ඇලට පෙරලුනාලු. ගොනුන් ඇලට ගිය හින්දා ගොන් ගොනුන් ඇලට ගිය හින්දා ගොන් ගොනුන් ඇලට ගිය හින්දා ගොන් ගිය තොට උනාලු.

කොහොම උනත් ගමට නම හැදුනනේ. යාලුවත් බැහැලා ගියා. මං ඊට එහා හෝල්ට් එකෙන් බැහැලා ගෙදර යන්න කියලා ආවා.

හෙට ඉදන් අලුත් කතා දාන්නම්. දැන් Site එක හදලා ඉවරයි.

සියලු දෙනාටම ජය වේවා !!!!

1 comment:

  1. ඔන්න මගේ ගානේ මේකට පළවෙනි කමෙන්ට් එක,. :)

    ReplyDelete

ඔබේ කමෙන්ට්ස් සිංහලෙන්, English වලින් හෝ සිංglish වලින් ලියන්න.