14 January 2016

ගුරුවරියගේ සමු ගැන්ම

සිසුන් සියලු දෙනා විභාග ශාලාවේ අසුන් ගෙන සිටී.විභාගය පටන් ගන්මට ආසන්නව තිබූ බැවින් විභාග ශාලාව තුල පැවතියේ දැඩි නිහඩතාවයකි.දෙසිය පහනක් පමණ සිටි විභාග ශාලාවේ මා අසුන් ගෙන තිබුනේ පිටුපසම ඩෙස්කයේ ය.එදින ගුරුවරුන්ගේ පැමිණීම බෝහෝ සෙයින් අඩුවූ දවසකි. ප්‍රමිතා වෙලගෙදර ගුරුතුමිය ශාලාවේ එහා කෙලවරේ සිට ප්‍රශ්න පත්තර බෙදමින් පැමිණේ.

ප්‍රශ්න පත්‍ර බෙදීමට සිටියේ ඈ පමණක්ම බැවින් ඉහින් කනින් දාඩිය දමමින් ඈ අපමණ වෙහෙසක් ගන්නීය. ඊලඟට ප්‍රශ්න පත්‍රය ලබීමට සිටියේ මා ය.

"හොද වෙලාවට හවස් වෙන්න කලින් පේපර් එක ලැබුනා !!!" මා කීවා නොවේ කියවුනා පමණි. ඈ මා දිහා රවා බැලීය. ඒ බැල්ම තුල වූයේ මා දවා අලු කරවන අන්දමේ බැල්මක්ය. එහෙත් දෑස් තුල වූයේ ශෝකී බැල්මක් ය.

"තමුසේ පේපර් එක ලියන හින්දා මුකුත් කියන්නේ නෑ. පස්සේ බලාගමුකෝ !!!!" එවදන් පවසා ඈ තමන්ට පැවරී ඇති රාජකාරියට යොමු විය.මාද මේ කිසිත් නොවූ ගානට ප්‍රශ්න වලට උත්තර ලියන්නට විණි.

ප්‍රශ්න පත්‍රයට හිමිව තිබූ කාළය අවසන් වූ හෙයින් මා ප්‍රශ්න පත්‍රය ගුරු මේසය මත වූ ප්‍රශ්න පත්‍ර ගොන්න මත තබා ශාලාවෙන් පිටවිය. ඉන්පසු මා ඉහත කී ගුරුතුමිය හමු වන්නට ගියෙමි. ඈ හිස්ව තිබූ පංති කාමරයක් තුල ප්‍රශ්න පත්‍ර ගනන් කරමින් සිටියාය. ඈ මා දුටු වනම තල් අත්තට බොරලු ගසන්නාක් මෙන් බැනුම් වර්ෂාවක් මා මත පතිත කරන්නට සමත් විය. බැනීම නතර විය.

"ටීචර්, මට සමා වෙන්න. මං ආයෙම අරහෙම කියන්නේ නෑ." එසේ කී මා අගේ දෙපා මුල මද වෙලාවකට නතර විය.

"හරි පුතේ, දැන් නැගිටින්න"

"ටීචර් මං එහෙනම් ගිහින් එන්නම්."

මා ඈ සිටි පංති කාමරයේ දොර ලඟට පැමිණ "ටීචර් අපේ අම්මට එහෙම කියන්නේ නෑ නේ ?" යැයි ඇසුවෙමි. ඈ සිනහා වී "අම්මට හරි බයයි නේ?" යැයි ඇසීය.

මෙවැන්නක් සිදුවූ විට දරුවන්ගෙන් පලිගන්නා ගුරුවරුන් ගැන මා කොතෙකුත් අසා තිබුණද ඈ එවැනි ගනයේ ලා නොහැකි ගුරු මවක් නොවීය.මට ලබාදිය හැකි උපරිම ලකුණු ලබා දී තිබුණි.

"අපරාදේ එහෙන් මෙහෙන් පොඩි පොඩි සුලු කිරීම් වරද්දලා නැත්නම් තව ලකුණු ටිකක් ගන්න තිබ්බා." දිනක් පාසලේ කොරිඩෝවෙදී හමු වී ඈ එසේ පැවසුවා මට අද මෙන් මතක තිබේ.

ඊට මාස කිහිපයකට පසු......
මගේ දෙවෙනි මව වූ ඈ වෙනත් පාසලකට මාරු වී ගොස් ඇති බව මගේ යාලුවෙක්ගෙන් දැන ගන්නට ලැබිණි. ප්‍රියයන්ගෙන් වෙන්වීම දුකකි. කියවලාත් තිබුනා අහලත් තිබුනා. ඒත්... ඒ බව දැනුනේ එදා ය.

-----------------------------------------------------------------
ප.ලි. - මම ලියන රටාව පොඩ්ඩක් විතර වෙනස් කළා. මෙහෙම ලියන්න මාරම අමාරුයි. ව්‍යාකරණ වැරදි තැන් තියෙනවනම් පෙන්නලා දෙන්න.

No comments:

කමෙන්ට් එකක් දාලම යමු ද ?

ඔබේ කමෙන්ට්ස් සිංහලෙන්, English වලින් හෝ සිංglish වලින් ලියන්න.